۲ آبان ۱۳۸۶، ۱۱:۰۵

زیمر برای یک کمدی مکزیکی موسیقی می‌سازد

زیمر برای یک کمدی مکزیکی موسیقی می‌سازد

هانس زیمر، آهنگساز مطرح آلمانی، برای ساخت موسیقی متن فیلم کمدی مکزیکی "جاده شهرت" به کارگردانی ایسا لوپز قرارداد امضاء کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسکرین دیلی اعلام کرد این فیلم که فیلمنامه آن را نیز لوپز نوشته، در حال حاضر در مراحل پس از تولید قرار دارد و داستان درباره چهار زن جوان جویای نام از چهار منطقه مختلف مکزیک است که در یک تست بازیگری برای پیدا کردن جدیدترین ستاره سینما شرکت می‌کنند.

پاتریشیا لاکا، خولیو براچو، مایا زاباتا، آنا لایوسکا، دایانا گارسیا و دانیلا اشمیت از جمله بازیگران فیلم "جاده شهرت" هستند. لوپز درباره همکاری زیمر در این پروژه گفت: "موسیقی هانس زیمر اکنون بخشی از شیرین‌ترین خاطرات چند نسل است. هر کس در هر جای دنیا به نوعی تحت تاثیر آثار اوست. همکاری این آهنگساز بااستعداد و پرشور در این پروژه باعث افتخار ماست."

زیمر متولد سال 1957 در فرانکفورت آلمان است. او از اوایل دهه 80 وارد عرصه سینما شد و تاکنون برای بیش از 100 فیلم سینمایی و تلویزیونی موسیقی ساخته است. او هفت‌بار برای فیلم‌های "رین من" (1988)، "شیرشاه" (1994)، "همسر کشیش" (1996)، "بهترین شکل ممکن" (1997)، "شاهزاده مصر" (1998)، "خط سرخ باریک" (1998) و "گلادیاتور" (2000) نامزد اسکار شد و برای "شیرشاه" اسکار برد. زیمر امسال موسیقی متن "دزدان دریای کارائیب: در انتهای دنیا" و "فیلم سیمپسن‌ها" را ساخت.

کد خبر 573823

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha